
REKLAMACJA TOWARU PRZEZ KLIENTÓW - KONSUMENTÓW
1. Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad fizycznych i prawnych.
2. Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u Producenta/Dostawcy/Wykonawcy (gwarant) oraz z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z uwzględnieniem postanowień dotyczących Konsumentów.
3. Sprzedawca odpowiada za wady Towaru stwierdzone w ciągu 2 lat od dostarczenia Towaru (rękojmia)
4. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane towary.
5. W przypadku Towaru, na który gwarant udzielił gwarancji, Klient może reklamować wadliwy towar w następujący sposób:
a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje Towar bezpośrednio do gwaranta, a Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient może według swego wyboru zgłosić się bezpośrednio do gwaranta albo do Sprzedawcy,
b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
6. Reklamację można złożyć za pomocą formularza udostępnionego przez Sprzedawcę lub w inny sposób dopuszczony prawem.
7. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania.
8. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.

